میلاد گل نرگس مبارک باد
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

تا به کی چشمان مارا می کنی گریان

بیا ای از تبار خوب باران

مهدی ای نور خدا صاحب زمان

با ظهورت می کنی دلهای مارا شادمان

--------

حامد کاظمی



نظرات شما عزیزان:

mahla
ساعت19:02---4 تير 1392
سلام داداش جونم،مثل همیشه شعر قشنگ و دلنشینی بود

میعاد و فرید
ساعت11:09---4 تير 1392
من این همه راه از دنیای دیگر نیامده ام


که فقط شروع کنم ،

آمده ام که تمام کنم ...!

با تو...

-------
سلام
بسیار زیبا بود
ممنونیم از دعوتت


hamid
ساعت21:46---3 تير 1392
salam
agha nomrat 20 e
ketabe jadidet chi shod pas?
ma montazerimaaaaaaa


parnian
ساعت13:46---3 تير 1392
من از اشکی که میریزد زچشم یار میترسم
از آن روزی که اربابم شود بیمار میترسم
همه ماندیم گنگ در جهلی شبیه عهددقیانوس
من از خوابیدن یوسف سر بازار میترسم
همه گویند این جمعه بیا اما درنگی گن
ازاینکه باز عاشورا شود تکرار میترسم
به امیدسلامتی اربابمان عیدتان مبارک


یاس بانو
ساعت22:04---2 تير 1392
سلام
شعرتون زیبا بود مثه همیشه
من تو وب قاصدک شعراتون رو میخونم گاهی


فرانک
ساعت21:53---2 تير 1392
خدایا تورو قسم میدم به این روزها که همه مردم شاد هستند گره از مشکلات جوونا باز کن
همه بیماران رو شفا بده
و همه نیازمندان رو بی نیاز کن


سعید
ساعت21:50---2 تير 1392
سلام
میلاد امام مهدی(عج) مبارک باد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 2 تير 1392برچسب:, :: 21:28
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 746
بازدید کل : 378383
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس